مزایای استفاده از کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2318
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 4644
:: بازدید ماه : 12961
:: بازدید سال : 27242
:: بازدید کلی : 218525

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

مزایای استفاده از کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری
جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت 14:19 | بازدید : 551 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

لزوم استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه سواری در استرالیا باعث نارضایتی بسیاری از دوچرخه سواران در سراسر کشور شده است. آنها استدلال کردند که این باعث کاهش نرخ مشارکت می شود. این باعث مشکلات سلامتی می شود زیرا افراد ورزش را حذف می کنند و ترجیح می دهند رانندگی کنند یا اصلاً بیرون نروند. یک نظرسنجی که در بین 1000 بزرگسال استرالیایی انجام شد، گزارش داد که حدود 16.5 درصد گفتند که اگر مجبور باشند همیشه از کلاه ایمنی استفاده کنند، بیشتر از دوچرخه استفاده می کنند. با وجود تمام این موارد، مزایای استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه سواری قابل توجه است.

کارهایی که کلاه دوچرخه سواری می تواند برای شما انجام دهد

از آسیب سر جلوگیری می شود صدمات سر یکی از دلایل اصلی ناتوانی طولانی مدت و مرگ و میر در تصادفات دوچرخه سواری است. حدود 22 تا 47 درصد دوچرخه سواران از ناحیه سر آسیب می بینند و این نوع آسیب با 60 درصد مرگ و میر دوچرخه همراه است. مطالعه ای که در سال 2012 منتشر شد، مرگ صدها دوچرخه سوار را از سال 2006 تا 2009 مورد بررسی قرار داد. محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده نکردن از کلاه ایمنی خطر آسیب به سر را تا حد زیادی افزایش می دهد. یک بررسی متا از شش مطالعه منتشر شده در سال 2008 نشان داد که کاهش قابل توجهی در تعداد آسیب‌های سر در مکان‌هایی که قوانین کلاه ایمنی اعمال می‌شود، وجود دارد.

تمرین پوشیدن یک مثال می دهد

بزرگسالانی که هنگام دوچرخه سواری از کلاه ایمنی استفاده می کنند، به ویژه والدین، الگوی مناسبی برای فرزندان خود هستند. مطالعه‌ای در سال 2010 گزارش داد که طی سال‌های 2001 تا 2003، کمتر از نیمی از کودکان 5 تا 14 ساله هنگام سواری از کلاه ایمنی استفاده می‌کردند. این گروه سنی بیشترین خطر آسیب های دوچرخه سواری را دارند. کودکان بزرگتر ممکن است در استفاده از کلاه ایمنی مردد باشند زیرا احساس راحتی می کنند یا ظاهری خنک ندارند. اگر خودتان از کلاه ایمنی دوچرخه سواری استفاده نکنید، استفاده از آن را برایشان سخت می کند.

کلاه دوچرخه مناسب باعث افزایش دید می شود

دوچرخه سواری جاده خطرات زیادی در ترافیک دارد. تصادفات معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که رانندگان دوچرخه سوار را نمی بینند. استفاده از تجهیزات دوچرخه سواری با نوارهای بازتابنده باعث می شود که رانندگان بیشتر در معرض دید شما باشند. این امر به ویژه قبل از سحر یا ساعات اولیه عصر مهم است. یک کلاه ایمنی رنگی به رانندگان این امکان را می دهد که شما را در طول روز بهتر ببینند. کلاه دوچرخه سواری از شما در برابر آب و هوا محافظت می کند

مطمئناً نمی خواهید در باران شدید سوار شوید، اما آب و هوا در بهترین حالت ممکن است کمی غیرقابل پیش بینی باشد. این امر به ویژه در هنگام سفرهای طولانی صادق است. کلاه ایمنی از شما در برابر خطرات آب و هوایی مانند آفتاب شدید، باران و تگرگ محافظت می کند. برخی از شرکت ها کلاه ایمنی برای زمستان نیز ارائه می دهند. اگر در دماهای سرد سوار می شوید، این موارد به گرم کردن شما کمک می کنند.

یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری به بهبود سلامت شما کمک می کند

تعداد افرادی که از کلاه ایمنی دوچرخه سواری استفاده می کنند، از زمانی که در دهه 1990 در استرالیا نیاز داشتند، به طور چشمگیری افزایش یافته است. این امر خطر آسیب به سر در تصادفات را کاهش می دهد. اکنون که آنها احساس امنیت می کنند، افراد بیشتری تشویق می شوند تا دوچرخه سواری کنند.

دوچرخه سواری منظم یکی از موثرترین راه ها برای کاهش خطر مشکلات سبک زندگی بی تحرک است. این یک فعالیت هوازی است. این بدان معناست که ریه ها، قلب و رگ های خونی شما از این ورزش سود می برند. نفس عمیق تری خواهید کشید و عرق خواهید کرد. این به طور کلی تناسب اندام شما را بهبود می بخشد.




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: